diensten

Reliable exploitation services Personal singlepoint support

Maxx-XS levert tools voor de verwerking, het beheer en de rapportage van transacties. Hierbij zijn uitgebreide gebruiksstatistieken beschikbaar. Ook wordt ICT-support geboden voor te realiseren (partner)diensten. Supportmedewerkers registreren en beantwoorden vragen en problemen van eindgebruikers per telefoon en e-mail.

Servicemodellen

Het maken van diverse technische oplossingen voor (premium) on-demand diensten, loyalty programma's en abonnementsdiensten. Deze kunnen afgestemd worden op doelgroepen en het video- of streamingaanbod.

Analytics en reporting

Rapportages over gebruiksstatistieken, transacties en marketingacties zijn realtime in een eigen admin omgeving op te vragen. Desgewenst kunnen rapportages naar Excel- of PDF geëxporteerd worden. Resultaten kunnen ook direct worden doorgegeven via koppelingen met back office-systemen van aanbieders en affiliates.

Payment services

Ondersteuning van de volgende betaalmethoden via apps en websites: iDEAL, PayPal, ClickandBuy en Mister Cash. Maar ook creditcard, automatisch incasso, KBC/CBC, SMS en giftcards. Het mogelijk om gebruik te maken van de overeenkomstgen die Maxx-XS heeft met collecterende instanties of eigen overeenkomsten op te nemen voor de afhandeling en facturatie van aankopen.

Single billing

In-app aankopen van gebruikers kunnen opgenomen worden in de periodieke facturatie van providers (ISP-billing) of via betaaloplossingen die vanuit besturingssystemen worden ondersteund (Google Wallet, iTunes).

Smart tv payments zijn mogelijk voor smart tv's van bijvoorbeeld Philips en Samsung. Gebruikers kunnen in-app aankopen doen met een viercijferige pincode, direct vanaf de afstandsbediening.

Outpayments

Maxx-XS zorgt voor het periodiek uitbetalen van inkomsten gegenereerd uit affiliate programma's en geleverde (partner)diensten.

Customer Support

Een uitgebreid ticketingsysteem zorgt voor incidentregistratie door klanten. Bij het aanmaken van een ticket wordt klantspecifieke informatie zoals apparaattype, besturingsysteem, internetverbinding uitgelezen en opgeslagen.

Een klant wordt hierdoor niet onnodig belast met technische vragen en kan zo snel geholpen worden. Supportmedewerkers kunnen ook problemen nabootsen op testtoestellen die op locatie aanwezig zijn. Vragen over de aangeboden content kunnen worden doorverwezen naar de aanbieder zelf.

FAQ's

Supportmedewerkers analyseren, categoriseren en verwerken veelgestelde vragen tot FAQ's (frequently asked questions) die op betreffende apparaten inzichtelijk zijn.

Payment support

Administratieve ondersteuning wordt geboden voor verschillende betaalsystemen zoals automatische incasso, sms en wallets zoals 'moviepoints' of 'credits'.

Ook wordt financiële support geleverd voor (partner)diensten aan klanten zoals terugboekingen en incasso-opvolging.

Naar App development Verder Terug Naar Storage & Distribution